FANDOM

Minumi jest OC'ką niewzorowaną.

Wygląd:

Minumi ma długie carne włosy z prostą grzywką oraz z dłuższymi końcówkami z przodu, które spina w dwa wysokie kucyki. Ma duże jasnozielone oczy oraz długie rzęsy oraz uwielbiany przez Rin zadziorny uśmiech.

Jako, że Minumi nie uczęszcza do szkoły nie posiada mundurku szkolnego. Natomiast jej codzienny strój składa się z pomarańczowej lub złotej bluzki, krótkiej czarnej lub czerwonej skórzanej kurtki i czarnej krótkiej spódniczki z złotym lub zielonym cienkim materiałem pod spodem. Zakłada również czarne kozaki przed kolana i od czasu do czasu żółte wstążki, którymi spina włosy.

Charakter:

Minumi jest bardzo wygadana oraz wybuchowa. Dodatkowo jest jak to określiła Yuu bardzo upierdliwa. Kiedy już wyrobi sobie o czymś zdanie to trzyma się tego do końca. Jest zawzięta i uparta co często wpakowuję ją w różne konflikty. Tsumugu bardzo szybko się przywiązuje i jest łatwowierna. Uwierzy we wszystko co powie zaufana jej osoba lub ktoś kogo zna kilka dni.

Historia:

Minumi została znaleziona podczas zimy przez Yojiego, kiedy siedziała kuląc się z zimna pod ścianą w wieku siedmiu lat. Dziewczynka miała liczne rany zarówno płytkie jak i głębokie oraz mnóstwo siniaków na całym ciele. Miała rozciętą wargę i łuk brwiowy. Jej lewe oko było zamknięte i krwawiło. Jak się później okazało Minumi miała rozcięte oko. Przeszła operacje, przez którą lewe oko jest nieco ciemniejsze.

Relacje:

Haru Usami

Z Haru, Minumi ma bardzo pozytywne stosunki. Niebieskowłosą nie denerwuje nadmierna ciekawość Minumi oraz jej upartość. Uważa, że Minumi jest idealna jako wierna przyjaciółka i mentor. Haru wie, że może przyjść do dziewczyny kiedy ma jaki problem, a czarnowłosa pomoże jej jak tylko będzie mogła nie licząc się z konsekwencjami.

Poznały się kiedy Minumi miała dziewięć lat, a Haru dziesięć.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki